måndag 23 januari 2012

Ingen mammagrupp..

Det blev ingen mammagrupp idag, Elias sov till strax före elva så vi stannade hemma, vilket var lika bra. Han behövde sin sömn! När han vaknade sen så var han rinnig i näsan igen och varit lite trött o gnällig emellanåt. Sedan har vi städat, tvättat o busat massor. Sen sov Elias länge på eftermiddagen också. :/ Nu sover han för natten. Lilla älskling, hoppas inte han blir sämre. Han har haft lite torr hosta idag som jag hoppas är borta tills imorrn annars får det nog bli herr doktor.
Jag har även sett att han har två tänder på väg ner brevid varje framtand. Det kan också vara orsaken till att han varit lite dålig idag. Hur det ser ut på nederkäken vet jag inte, ska se om han låter mig kika imorrn!

Nu ska Vasilis baka chokladbollar.. jag tyckte inte det lät som en bra idé och ville hellre göra det imorrn, så då var han ju bara tvungen att göra det nu. (Han gör allt tvärt emot vad jag tycker, 22-års trots kallas det!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar