torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Godmorgon!

Igår hade vi en mysig trots gnällig dag med Hanna o Agnes! Elias sov inte mycket på dagen, max 30 min, och sedan på kvällen var han helt slut. Han somnade ganska sent, runt 9, och efter inte många minuter började han gråta jätte högt o var helt otröstlig! Han hade varit lite snuvig på dan som blev värre när han somna, han kanske hade ont i halsen eller så med, vet faktiskt inte vad som var fel. :( Efter ett tag lugnade han ned sig och fick vara vaken en stund, sedan somnade han om och så hände samma sak igen. Varje gång jag la ned han i sängen började han gråta. Tillslut runt 3 på natten somnade han och har sovit som en stock! Han sover fortfarande, lilla älsklingen. Han är lite snorig idag med men han är inte jätte täppt.
När han vaknar ska jag ta hans temp, har han inte feber så sticker vi till min mormor o morfar! Det är väldigt fint väder och det ska bli skönt med lite frisk luft, det tror jag är bra för Elias också om han bara är snorig! :)

Gårdagens middag bestod av laxen som blev över från i tisdags, vi gjorde en laxsås med creme fraiche, lite fiskbuljong, laxen, svartpeppar o persilja som vi käkade med pasta. Mycket gott!

Nu vaknar en liten älsklings Elias!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar