söndag 15 maj 2011

Sängen väntar tålmodigt...

... på att Elias ska få ut prutten eller bajsen som stör hans mage så han inte kan soma.. Vasilis står med honom framför badrumsspegeln, jag hör ut i vardagsrummet hur Elias kämpar o kämpar så vi får hoppas han får ut "proppen" snart så vi får gå och sova! Vasilis ska upp och jobba, jag och Elias ska försöka komma iväg på en mammagrupp för unga mammor som startar 10 på morgonen. Elias kan vara en riktig sömntuta (åtminstone innan han blev sjuk) så vi får se om vi kommer upp imorgon, det vore kul att vara med på en träff och träffa lite unga mammor och andra små bebisar. ELias har faktiskt börjat sova bättre på nätterna nu, vilket är negativt på grund av att vi vill hinna med mammagruppen imorgon, men positivt med tanke på att det kan vara ett friskhetstecken!

Nu tycker jag att jag hör hur en "pysventil för småfisar" åker fram inne i badrummet så jag ska kolla om jag kan vara till assistans åt Vasilis. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar