tisdag 27 november 2012

Fullspäckad vecka

Åh jag blir tokigt av att jag inte hinner med allting som jag önskade.. Nu är iallafall den här veckan igång, igår var det plugg och inlämning av grupparbetet, idag vart det en soft förmiddag, sedan lunch hos min vän Matilda och hennes roommate, sedan bar det av hemåt, lite bus med sonen och sen återigen en massa plugg. Har två individuella bedömningar av dels vår egen rapport, dels en annan grupps rapport, samt planering inför en opponering på fredag. Då ska vi presentera vårt material samt opponera på en annan grupps rapport som jag också måste läsa in mig på.
På sidan av allt detta hade jag körlektion i måndags, körlektion imorrn och halkbanan på torsdag förmiddag. GAH!!!!! Det börjar bli lite för mycket för en vecka känns det som haha. Jag hade även tänkt klämma in ett besök till min farfar som ligger på sjukhus, hade tänkt hälsa på han både förra veckan och den här, men det kommer liksom inte finnas tid till det.. Känner mig så dum, önskar jag hade möjligheten att hälsa på honom. Måste ta mig i kragen och ringa honom och förklara läget.

Nåja, på fredag är opponeringen över, senast måndag ska de individuella rapporterna vara inlämnade (förhoppningsvis hinner jag klart med dem tidigare än dess) och på måndag kickar den nya delkursen viktimologi igång. Jag hoppas den känns lättsam och blir kul. Och att jag får lite tid över att t.ex. hälsa på min farfar och min lilla mormor och morfar.

Vasilis hade köpt en Ben and Jerrys!? Det var typ hundra år sen vi åt de sist. Nä, inte hundra, men över 1 år sedan iallafall. Så jag får se om jag orkar käka lite glass och mysa innan jag ska sova eller om jag går o lägger mig direkt, är helt slut. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar