söndag 25 november 2012

Netflix

Netflix hette ju den där filmsidan!!! Haha, nu undrar ni kanske varför jag döpt ett inlägg till det, men jag satt och fundera och fundera igår på hur det stavades och vad det hette, smart som jag är sökte jag inte bara på det på google, utan var tvungen att vänta på att Vasilis nattat klart Elias så jag kunde fråga honom. Kände mig lite dum.

Jaja, idag är det söndag och jag har väl lite vardagsångest, vi ska lämna in ett grupparbete imorrn och just nu känns det bara så jäkla skit, det är så tråkigt när man lagt ner mycket tid och energi och andra i gruppen inte kan kommunicera och planera, så vi ligger efter och jag känner bara att jag skiter i allt. Ska bli grymt skönt när morgondagen är över och grupparbetet likaså. :) Det har krävt alldeles för mycket energi från mig känner jag som jag hade behövt till min familj och jag gillar inte när man blir fylld av så mycket negativ energi, man blir en negativ person av det och det vill jag inte! Blä! Så på tisdag ska jag bli positiv och glad igen och inte sitta och irritera mig längre.

Idag var min käre bror och hans flickvän på besök, vi träffas inte tillräckligt ofta tyvärr! Vi lagade curry, snacka skit och lekte med Elias. Väldigt mysigt avslut på helgen helt enkelt.

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på nån film eller nåt på netFLix! (Tänk om det nu inte heter netflix, utan netfix eller nåt sånt? Nu blir jag osäker. Det här är jag och min gravidhjärna i ett nötskal just nu, känns som att jag ibland inte kommer ihåg vad jag heter.. haha!) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar