torsdag 19 maj 2011

Mammaträff

I måndags var vi på en träff för unga mammor på öppna förskolan i Liljeholmen. Träffade massa trevliga mammor och bebisar och vi fick reda på att de skulle ses idag för en picnic, så idag har vi picnicat på öppna förskolan i Kungsholmen (regnet gjorde inte rålis så lockande, som vi från början tänkt gå till)
Det var super mysigt, allt förutom att Elias bajsade och kissade ner hela sig och mig?! Ibland lyckas jag inte alls att ta på honom hans blöjor... För ett kort ögonblick tänkte jag att det var jag som hade kissat på mig, men det var det tack o lov INTE. Annars hade det varit väldigt jobbigt om jag som 21 åring fick problem att hålla tätt. :P

Vi har också fått våran super fina nya soffa! Bilder kommer inom kort. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar