tisdag 13 juli 2010

Ensam hemma...

Jaha, då har frugan stuckit till Gotland och lämnat mig ensam i 1 vecka och 1 dag (bara 6,5 dagar kvar nu). Svante, som jag trodde skulle bistå mig med sällskap, gick och skadade korsbandet i knät och borde därför inte lämnas utan uppsikt och är därför hos min svärmormor och morfar. Svante skadade sig när vi skulle grilla lammracks på berget i lördags, för att Felicia skulle åka på söndag morgon. Det gick som det gick, invalid hund utan vatten i värmen, svinvarm grill (vet inte om den fick extra fjutt från den tropiska värmen vi har) som brände halloumi på 2 sek och lammracks på 3. Superlyckat! Fick några grymma bilder... yeah right.



Hur som helst, för att roa mig så gick jag och shoppade nya skor idag, för att mina snart bara är en sula...
Här kommer bilder på den (fotade bara ena).



















och!



















(De sista skorna var såklart inte mina... Och dom kostade 99:-)

3 kommentarer:

  1. Jaa, vad ska man säga om er blog??

    1) Den är kommersiell.
    2) Den gnäller på Nudisten samtidigt som den visar väldigt mycket naken Mamma.
    3) Den har rubriker som "Ensam hemma buhu buhu"

    Jag trodde bloggen skulle handla om bebisen....:-)

    Pengarna tillbaka!!!

    Keep It Up!! :-)

    Mr Mats

    SvaraRadera
  2. Ja vad ska man säga?

    1) Den är ekonomisk
    2) Den föreslår att 50-åriga män kanske ska behålla kläderna på, medans unga vackra kvinnor gärna får ta av dom (det där kommer jag få tillbaka)
    3) Jag är ensam. Kom och hjälp mig!

    Bebisen har ju inte kommit än, det här är som ett kasst förband innan Slash går upp på scen.

    Finns inga pengar att hämta, tyvärr.

    Will Do! :)

    Mr Vasilis

    SvaraRadera
  3. Både Du och Jag vet att naket säljer! :-)

    Och vet Du vad, Det är helt okay!!
    Svante var ju naken på både din och min videoblog ......

    Mr Mats

    SvaraRadera