torsdag 15 september 2011

Klätterapan

Vet inte om jag berättat det, men Elias ställer sig upp med hjälp av allt han kommet åt och balansen blir bättre och bättre, vilket är betryggande eftersom han kan börja göra illa sig rejält nu när han står. Snart kommer han nog promenera runt här hemma med stöd av möblerna! Det är så gulligt, att vår lilla bebis mer och mer börjar bli ett barn.
Han kryper även på alla fyra nu i full galopp, tidigare har han krålat som en liten ål och tagit nåpgra steg i krypställning då och då men nu är det full fart. :)

Idag när jag vaknade upp så fick jag en sån längtan till Julafton (får det rätt ofta) och det bara pirrar i kroppen på mig när jag tänker på allt julpyssel vi har framför oss, när vi ska klä granen med hjälp av lilleman. Hans första Julafton, det är ju helt magiskt!!! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar