tisdag 13 september 2011

Mmmmmmmamma

Igår sa Elias mamma för första gången! Jag kunde ha smält. Det var så otroligt gulligt att höra honom säga det. Nu har jag tjatat om "mamma" och han vägrar säga det mer nu, men det kommer förhoppningsvis snart igen.

Min envisa man har nu äntligen gått med på att skaffa en tvättmaskin - JIPPIE. Det blir främst för Elias kläder. Vi har inte så mycket olika plagg och han blir så smutsig nu för tiden så det måste tvättas ofta. Måste nog ge mig ut på en shoppingrunda och köpa lite mer till honom... men det är så tråkigt, finns inte alls mycket att välja på. Kanske får bli en tripp till skäris där det finns lite fler affärer eller så får jag nätshoppa lite.. Lat som man är.

Nu sover gullungen i sin spjälsäng - så himla söt. Han ser ut som en liten docka. När han vaknar ska jag käka lite lunch. Annars händer inte så mycket, vet inte riktigt vad jag ska blogga om eftersom vi inte gör så mycket. Men ska verkligen försöka bli bättre.

Jag och min vän Linnea bakade cupcakes i fredags, vi träffades 11 på förmiddagen för att handla alla grejer - blev klara klockan 18. Så går det när man har två barn att hålla reda på samtidigt. Lägger upp bild på resultaten snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar