tisdag 1 februari 2011

3 dagar efter BF

Idag är det 3 dagar efter det beräknade förlossningsdatumet... och ingenting tyder på en bebis än. Hade ont i magen i natt, som molande mensvärk så jag hade svårt att sova, men jag har inte känt någonting nu under dagen så det var antagligen bara bebisen som låg och tryckte på nån öm punkt. Suck!

Idag har jag i alla fall lyckats sova lite längre så den här dagen blir inte lika lång som igår. Har precis duschat, nu ska jag rasta hunden och sen kanske packa lite grann. Eller så får Vasilis packa tillsammans med mig ikväll, får se hur vi gör.

Igår köpte Vasilis lite förlossnings-proviant: Kexchoklad, massa energi dryck, powerade, gainomax och salta katten och bröd och pålägg så att vi kan, om vi hinner, göra mackor innan vi åker in, så Vasilis inte ska behöva springa o handla om han blir hungrig. Så vi är redo, väskan är redo, provianten nerpackad, kan bebisen komma nu?

2 kommentarer:

  1. Lycka till med förlossningen och allt! Jag tänker på dig och väntar på att bebben ska komma :D

    // Sofie

    http://sofiechilds.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga du! :D
    Du får komma och hälsa på det lilla underverket när den kommit ut. :)

    SvaraRadera