onsdag 2 februari 2011

4 dagar efter BF...

... och fortfarande ingen bebis. :( Men, vi flyttar den 6:e februari så det är nog bara bra att bebisen inte kommit än. Från och med den 8:e februari får den komma, då har vi hunnit flytta samt haft över rörmokaren (som kommer den 7:e) som ska installera vår diskmaskin. Men det är ändå tråkigt, vill att den ska komma nu nu nu!

Idag har jag hittils inte gjort någonting. Vaknade vid 7, gick upp, käkade frukost, kollade facebook, sedan lade jag mig i sängen i kollade på Criminal minds, vid halv 10 somnade jag och vaknade vid halv ett. Nu har jag ätit lunch och ska spela spel... Längtar tills Vasse kommer hem. Igår packade vi ner skafferi varor och sprit. Idag ska vi ta lite till. Man får ta en runda i lägenheten varje dag och kolla vad man hittar - det tar ju aldrig slut! Men på fredag får allt se till att vara färdigt för då ska vi börja flyttstäda.

Nu ska jag spela och fördriva lite tid. Till alla er andra - gå ut! Det är jätte fint väder ute, perfekt för en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar