måndag 7 februari 2011

Flyttade till Gröndal och 9 dagar över BF

Nu är vi flyttade till Gröndal! Jag kom fram till nya lägenheten runt fyra igår och packade upp och fixade hela kvällen till runt halv elva, trots det känns det inte som jag fått så mycket gjort. Det är kartonger, påsar och prylar överallt!! Jag hoppas jag får lite mer gjort idag.
Det kändes väldigt konstigt att sova här i natt och jag sov inte så bra, även fast jag redan trivs så känner man sig inte riktigt hemma än. Det blir nog bättre när vi fått ordning på allt flyttstök. :)

Idag ska vi in på ultraljud, när vet jag inte, jag ska ringa ultraljudsbarnmorskorna vid 8 och få en tid. Vasilis ska följa med, han är på väg till jobbet nu men han hinner åka till liljeholmen för att vara med på ultraljudet. Vi får se om vi kan se bebisen någonting (dom ska kolla att det finns fostervatten) och om vi ev. tar någon bild eller film, isåfall kommer det upp på bloggen antingen idag eller imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar