tisdag 8 februari 2011

Seg dag (=

Har nyss ätit frukost, fick lite sovmorgon i morse vilket verkligen behövdes!! Idag ska jag försöka att ta det lite lugnt, igår såg det ut som jag hade brutit båda fötterna för dom var så svullna, så idag blir det bara lite små-fix.
Igår var blivande tant Elin här på lite kärringfika, jätte mysigt! Hon jobbar ca 2 minuter från oss så vi kommer kunna ses mycket oftare nu. :D

Jag har även börjat planera inför hur vi ska måla här hemma, jag tror det blir X antal liter vitfärg och roller som gäller och måla hela lägenheten så fort alla kartonger och det är borta. Jag hade även tänkt vitlasera möblerna i köket och byta ut handtagen så det blir lite fräschare. :) Det ska bli så skönt när allt äntligen är helt färdigt.

I eftermiddag ska jag träffa min vän Malin och kanske passa på att ta en liten promenix i solen!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar