onsdag 2 februari 2011

Inget mera spelande..

.. Har suttit och spelat en jätte lång questline på world of warcraft, men jag fick ingen xp. Tänkte att det bara var nån bug och att all min xp skulle komma tillbaka sen efter jag startat om spelet. Efter questlinen var avslutad startade jag om spelet - och har fortfarande inte fått någon xp! Eftersom bebisen kan komma vilken sekund som helst så har jag inte velat köpa en månads speltid, så jag tog en tio dagars trial - jag såg nu, till min förfäran, att på trial accounts kan man bara komma till level 20! Jag har spelat i flera timmar utan att jag kommer få någonting för det. :'( Nu är jag jätte ledsen o arg och ska aldrig spela mer... innan bebisen kommit ut.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Om någon har nåt annat bra speltips eller tips på filmer eller serier så meddela mig!

1 kommentar:

  1. Ja! This is what you'll do, dear. You'll download Steam, and download a game called "Left 4 Dead 2".

    It'll be your new addiction.

    <33 Kristin

    SvaraRadera