torsdag 10 februari 2011

Tråkig dag

Idag är en riktig tråkdag. Det är dåligt väder, jag känner mig seg och har ingen lust att göra någonting. Det kan vara för att Vasilis var hemma med mig igår, idag är han på jobbet och då känns det så tomt o trist här hemma.
Jag ska försöka göra lite nytta, tänkte fixa iordning lite i alla skåp och lådor i köket och göra plats för nya tallrikar - ikväll bär det av till IKEA med min älskade svärmor Annica för att köpa tallrikar som vi kan köra i mikron och diskmaskinen, och lite annat nödvändigt tjafs. :) Så jag har i alla fall någonting att se framemot!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker om det okända, det är nog mycket för att jag tror lite på det övernaturliga :p

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med och tävlar!! =)

    Kan du inte skicka din adress till mig =)

    sofie.childs@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag tror också på allt möjligt, och är sjukt mörkrädd!! Kollar jag på det okända får jag för mig att det spökar i hela lägenheten och får sova med alla lampor tända i nån vecka eller två.. ;) Men det är ändå intressant att titta på.

    SvaraRadera