måndag 31 januari 2011

2 dagar efter BF

Idag har det gått två dagar över det beräknade förlossningsdatumet. Det är måndag, Vasilis är på jobbet och jag är så sjuuukt uttråkad.... Min rygg är för sliten för att packa och städa idag (efter gårdagen), hunden har blivit så dålig så man kan inte bege sig ut på någon längre promenad. Vad kan man göra? Jag sitter och känner efter i magen om det händer någonting, tittar på klockan, kollar lite facebook, om och om igen.... Jag hoppas bebisen kommer ut snart så jag har nåt o göra.

2 kommentarer:

  1. Ät pasta och vila det säger alla jag pratat med att de ångrar, vila massor. Du kommer bränna lika mycket som under ett maratonlopp när det väl är dags, så du kan lika gärna föbereda dig som inför ett. Men jag fattar att det börjar bli otåligt...
    /Fisen

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet jag vet... Men det är så tråååkigt! Känns som om jag har vilat nu i ett år, nu får det vara nog.. Men, jag kommer säkert också önska att jag vilat och tagit de lugnt dom här sista dagarna när den kommit ut.
    Det är riktigt otåligt, man har väntat på den här dagen så himla länge så man vill bara att det ska sätta igång! Veckorna brukar gå så himla fort, men den senaste veckan har varit den segaste i hela mitt liv.

    SvaraRadera