torsdag 20 januari 2011

Bebis säng och BM!

I tisdags kom i Vasilis gulliga mormor och morfar över till oss med lite bullar och sängen till vår bebis! Sängen har Vasilis, Cassandra, Johannes, Brandon och Jeremy alla sovit i som spädbarn. Nu blir det även vår bebis tur! :) Det känns så mysigt, börjar längta att få bädda ner en liten knodd där! Men jag ska inte säga att jag bara längtar, jag har börjat bli jätte nervös och pirrig. Känner lite oro i magen varje dag, först trodde jag att jag höll på att bli sjuk... Men jag tror mest det beror på nervositeten. Klarar jag av att bli mamma? Jag hoppas det, för nu är det för sent att ångra sig!

Här kommer en bild på lilla sängen:






Jag var hos barnmorskan också i tisdags. Alla värden var jätte bra, hon tyckte att jag kunde se till och föda nu. ;) Det känns bra att allt är som det ska och att det bara är fritt fram för bebisen att titta fram nu! Så får vi hoppas att jag inte går över tiden. Jag och min barnmorska bokade in en ny tid den 3:e februari, 4 dagar efter det beräknade förlossningsdatumet för att i sådana fall boka in ultraljud för en senare eventuell igångsättning. Jag hoppas inte jag behöver bli igångsatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar