onsdag 26 januari 2011

Packning och 3 dagar till BF

Idag har jag varit otroligt duktig måste jag säga! Jag har börjat packa inför flytten, gått igenom massa papper, packat ner massa kökssaker i kartonger och har lagt ner lite grejer i badrummet i en lite mindre kartong. Nu ska jag snart sätta igång med middagen så det är klart tills Vasilis kommer hem efter sin träning. Riktig hemmafru! :D

Idag är det bara 3 dagar kvar till det beräknade förlossningsdatumet. Känns helt knäppt att säga att man är beräknad till på lördag. Men det behöver inte betyda att det kommer någon bebis, jag trodde den skulle titta ut lagom till den 29:e (det beräknade förlossningsdatumet) men nu känner jag mig inte lika säker, den kan nog lika gärna stanna kvar två veckor till. Men det är spännande!! Jag måste säga att det nästan är tur att vi har en flytt på g, annars har jag ingen aning om vad jag skulle hitta på under dagarna.


Vi har fortfarande inte tagit nån bild, skäms på oss! Men jag ska försöka komma ihåg att be Vasilis ta ett kort ikväll så vi kan lägga upp en bild på magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar