onsdag 18 januari 2012

Glömt!

Jag har helt glömt bort att berätta att vi i lördags hade en sjuukt härlig dag med vääärldens bästaste grannar Hanna, Agnes och Emil. Helt ärligt så måste jag länka till Hannas blogg inlägg om den här dagen för jag kan inte formulera mig bättre själv, hennes inlägg hittar ni HÄR
Det var en grymt lyckad dag/kväll för oss som för minstingarna.

I måndags var vi på mammagruppen och vi var bara några stycken men hade jätte mysigt. Vi satt o tjattra o fika medan barnen lekte runt på golvet. Jag är så glad att jag började på mammagruppen, tjejerna jag träffat där är BÄST. Barnen är också helt underbara, massa kärlek till er! <3
Efteråt tog jag och Jessica en promenix medan barnen sussade sött i vagnarna. Det var skönt att komma ut o röra på sig lite, men när jag kom hem var jag helt frusen! Så går det när man har tusen saker att prata om. ;)

I lördags fick en av mammorna tillskott i familjen med en så fin liten dotter, STORT GRATTIS igen till er! Längtar tills man får träffa underverket! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar