tisdag 17 januari 2012

Tisdag

Vad tycker ni om mina fantasifulla titlar på blogginläggen??

Idag har det varit en lugn o mysig dag, dagen startade 05.30, likaså igår, sen åt hela familjen frukost ihop med massa ljus o myspys, pappa gick till jobbet och Elias somnade för sin morgon lur vid 07.50, jag låg o halvsov i soffan till Avatar.
Sedan vaknade lilla spellevinken igen och vi busade massa, sen kom tant Matilda och gjorde oss sällskap när vi åt lunch, sedan byttes hon av av andra Matilda och vi tog en promenad, tjattrade som vanligt sen gick vi hem o fika, Elias missade allt babbel för han sov.

Dagens middag bestod av lax som jag gjorde i ett foliepaket med citron, svartpeppar och persilja, till det käkade vi kokta morötter och potatis och lite gräddfil! MUMMA tyckte hela familjen.

Jag börjar känna mig lite små irriterad i halsen så jag hoppas ingen förkyldning ska bryta ut. Jag har gått runt o skrytit med att Elias varit så himla frisk de senaste månaderna så vi lär väl åka på världens dunder förkylning nu när som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar