onsdag 25 januari 2012

Godermorgon!

Här är det full rulle, Elias vaknade med bus, så vi busade runt i sängen innan han smet iväg till vardagsrummet. Nu busar han runt i hela lägenheten. Jag väntar på mitt kaffe sen blire frulle!
Igår hade vi en mysdag på dagen och gjorde inte mycket, slappa med en film och lekte. När Elias sov mös jag med lite fika och pluggade körkortsteori. Sen på eftermiddagen gick vi till liljeholmen med Hanna o Agnes och fika med min mamma, jag köpte även reflexer och pekböcker till Elias, sen promenerade vi hem till oss en liten stund innan dom gick hem för o sova. :)
Den här veckan är faktiskt jätte skön, de senaste två veckorna har vi haft nåt att göra varje dag, vilket har varit jätte roligt! Men den här veckan har vi bara slappat hemma och det har varit såååå skönt. Tror vi behövde det faktiskt!

Om vädret är bra så blir det nog pulkabacken idag! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar