lördag 25 augusti 2012

Oj oj oj!

Här inne var det sjukt längesen ett inlägg gjordes! Jag testade att byta bloggportal en gång för att få en ny start men det gick inte så bra det heller. Varför har jag då gått tillbaka hit igen? Jo, för jag tycker vår bloggadress "bebis på g" passar så himla bra nu när vi har bebis nummer 2 påväg!!!!!!!!!!! Jag släpper bomben här på bloggen, trots att jag bara är i vecka 7+6 idag. Varför? Den 23:e (i torsdags) var vi på ultraljud och såg den lilla blobben med ett tickande hjärta för första gången, risken för missfall är då minimal och det känns inte som att risken att något ska gå fel är större innan vecka 12 som den är efter. :) Vi var på ultraljud eftersom jag inte hunnit få min första menstruation än, så vi hade ingen aning om hur långt gången i graviditeten jag gått. Så, nu hoppas jag på att komma igång här på bloggen lite mer. :) Jag mår illa, äter postafen och sover hela tiden. Elias som nu är 1,5 år är helt toookig! Han har så mycket energi och det är full fart hela tiden, förutom just nu, för han sover middag. ;) Han har fått ett alldeles eget rum och sover i egen säng hela nätterna, vilket är sjukt skönt för mamma o pappa också. Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar