onsdag 6 april 2011

Kaffedags

Idag har min kompis Josefin varit här, det var jätte kul att träffa henne då vi inte setts sen vi läste kriminologin ihop som avslutades strax innan Elias föddes. Hon hade med sig en jätte fin, grön mjukis krokodil till Elias. :)

Min mormor och morfar kom också förbi, vår perkulator har gått sönder så jag bad dom hålla ögonen öppna efter en kaffebryggare till oss till ett bra pris, så idag kom dom över med en ny kaffebryggare i stål och svart plast, jätte snygg, och som man kan ställa in en timer på, så kaffebryggaren börjar brygga av sig själv en viss tid - hur bra som helst när man har händerna uptagna med bebis! Min mamma kommer över snart så vi får se om hon och jag introducerar kaffebryggaren redan i eftermiddag.
Den är köpt på coop och nedsatt med 300 kronor från 599 till 299, märket "moda", aldrig hört talas om det förut men den är säkert bra, det känns inte som om det kan vara så stor skillnad från kaffebryggare till kaffebryggare, men jag har inte heller så stor erfarenhet inom det området... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar