tisdag 20 december 2011

Julen närmar sig med stormsteg!

Ja, nu är julen snart här och jag är så lycklig. Julkänslan sprudlar i hela kroppen, jag får pirr i magen och måste bara le när jag tänker på det och tittar runt i lägenheten!
Hemmet är städat, julgranen är pyntad, kylen är fylld. Åååh, jag älskar julen, jag längtar redan tills nästa år!
När vi pyntade granen i söndags, ätandes på pepparkakor, drack julmust o glögg och Elias lekte rövare med pyntet så tårades mina ögon.. Vasilis tyckte jag var ur töntig, men jag kunde inte rå för det. Det var så vackert, det ÄR så vackert, att fira vår första jul med lilla älskade älskade Elias. Nä, nu blir jag blödig igen..!! Så nu till något annat:

Igår var vi på playdate hos en mamma från mamma gruppen, vi var massa mammor o barn och hade jätte mysigt! Barnen lekte för fullt och vi fika på golvet o snacka lite skit. Det är väldigt kul att ha träffat så många fina tjejer och barn på mammagruppen, jag är väldigt glad att jag började gå där! Det är inte alltid man klickar med nya människor men alla dom här tjejerna är så jävla bra! Och alla barnen också, såklart, världens sötaste!

Vi har fortfarande ingen kabel till kameran, men vi SKA fixa det till jul. Här kommer lite bilder från telefonen sålänge:














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar