torsdag 2 december 2010

Sjukstuga

Jag tänkte att vi skulle bli lite bättre på att uppdatera bloggen, lite sent påtänkt men bättre sent än aldrig.

Vasilis är fortfarande hemma och är sjuk så vi har en riktigt liten sjukstuga här hemma. Han är ute och går med hunden just nu, det är bra med lite luft fast man helst ligger inne när man är dålig. Jag är också lite förkyld och har massa plugg att göra, däremot känner jag mig jätte omotiverad till att plugga när Vasse är hemma, vill bara sjuka mig med honom och mysa hela dagen.
Men jag ska se till att få lite gjort så kan vi mysa sen.

Jag börjar bli grymt taggad inför julen! Snart ska vi bege oss ut och inhandla julklappar, kanske till helgen om Vasse mår bättre. Det blir nog lite adventsbak i helgen också, mums!

Nu har Vasilis kommit in med snömonstret igen så nu ska vi göra lite lunch. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar