fredag 17 juni 2011

Fredag!!!

Igår hade vi en super mysig dag, först träffade vi Linnea och Marley på en promenad sen gick vi hem till mig o fikade o snacka lite skit. Efter dom gått kom Mickis och Marri och vi hade lite tjejkväll, det var så himla mysigt att umgås alla tre igen! :)

Idag är det FREDAG och bonus-moster Sara kommer hit för o mysa med oss i det gråa vädret. Sen kommer min älskade man hem för lite helg, ska bli så himla skönt att ha honom hemma litegrann! Så i helgen ska jag bara pussas, kramas o skruva ihop och upp alla möbler från IKEA.

Nu sitter jag och avnjuter en cappuccino från min Tassimo, den smakar som Latten fast starkare - jätte gott! Och så har jag en nybajsad bebis i knät, härlig morgon!
Nu ska jag byta blöja så jag hinner dricka upp resten av kaffet innan det blir kallt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar