tisdag 21 juni 2011

Juicy couture - Peace Love

Jag är med i en tävling där man kan vinna produkter från Juicy couture.
Juicy couture har skapat produkter baserat på 4 olika personligheter, den personligheten som passar bäst in på mig är Juicy coutures "Peace Love", mest för att jag känner mig så tillfreds med mitt liv och vad jag har, mitt hem, min underbara man och min älskade älskade son och jag tar tillvara på livet varje dag, som en god karamell som man suger på från morgon till kväll. Jag har allt jag behöver, kärleken jag får och kärleken jag får ge till min familj, men det betyder inte att även jag skulle vara väldigt glad över nya fräscha prylar och goda dofter som sätter en guldkant på min [och Vasilis ;) ] vardag!



Vill du också vara med och tävla om fina vinster från Juicy couture? Tryck här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar