lördag 12 januari 2013

Emmaljunga Ozone

Åh det känns så spännande! Idag var vi och köpte vår nya vagn, Emmaljunga Ozone med citykorg (liggdel) till. Det känns så himla roligt! Jag har vetat vad jag vill ha, en stabil, reäl vagn med bra kvalitet som samtidigt ska vara smidig, svängbar och lätt. Jag har forskat runt på internet, jämfört betyg och tester av vagnar och tillslut stod det, som jag nämnde i tidigare inlägget, mellan värstingarnas värstingar som en barnvagnsblogg uttryckte det, Kronan Duo S vs Emmaljuga Ozone. Båda två fick full pott och ingen kunde utses till vinnare. 
För oss var det tillslut utseendet som vann, då vi tycker att Emmaljunga Ozonen är grymt mycket snyggare än Kronan. 
Jag vill bara ha vagnen nuuuuu!!! Vi beställde även en ståbräda från Emmaljunga som ska passa Ozone till Elias. :) 
Här är vår fina vagn med färgerna vi valt: 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar