onsdag 23 mars 2011

Desperate housewives

Har inte skrivit på ett tag på grund av ledsen bebis och extremt lite sömn, har sovit ca 2 timmar per natt i ett par dagar och känt mig som en zombie. Så jag har legat i soffan och tittat på desperate housewives och bara suktat efter solen och det härliga vårvädret.
Igår var vi hos farbror doktor för att kolla att det inte är någonting annat som är fel med prinsen än magen men allting såg bra ut, då fick vi även lite sol på oss, jätte skönt :)
I natt däremot fick jag sova från tre på natten till nio på morgonen med bara två tutt avbrott så idag känns det mycket bättre. Elias har varit på bra humör och legat på golvet och sparkat, viftat med armarna och skrikigt av förtjusning. Han har sovit nu sen strax efter fyra, så han har varit vaken nästan hela dagen vilket är lite nytt för honom. Han får sova till klockan åtta sen får jag försöka väcka honom så jag får sova lite inatt också. :)

Nu är jag på säsong 3 på desperate housewives, får se om Vasilis låter mig titta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar