onsdag 16 mars 2011

Morgonpigg liten son!

Igår sov Elias nästan heela dagen. Runt halv tio somnade han för natten, vilket inte var så förvånande med tanke på hur natten innan var.
Klockan halv fem i morse vaknade han och tyckte att det var dags att gå upp. Han åt, sen ville han ligga o titta o skratta så jag fick helt enkelt stanna uppe. Jag drack mitt morgonkaffe, lekte och gick runt med Elias, kollade på nyheterna och kände mig faktiskt pigg. Vid sju hade jag riktigt vaknat till och då somnar han såklart. Snällt? Nej, inte alls.
Aja, jag är jätte glad över att han fått sova i natt i alla fall och att han slapp ha ont i magen igår. Jag fick en lugn natt och kommer säkert hinna sova nån timme sen mot eftermiddagen så jag ska verkligen inte klaga. :)

Idag kommer kanske tant Matilda hit för att gå en liten promenix, jätte mysigt. :) Ska bli skönt att få komma ut lite i solen!

Försöker sova likadant som mamma:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar