söndag 27 mars 2011

Earth hour

Nu är helgen snart slut och jag blir ensam med lilleman igen... Så tråkigt att det bara är två dagar på en helg, det borde vara tvärt om, att man är ledig fem dagar och jobbar två dagar i veckan istället. :)
Igår var det earth hour och självklart släckte vi alla lampor men som den nyfikna granne jag är så kollade jag runt i alla andra fönster för att se hur många andra som hade släckt och det var nästan inga alls! Blev jätte förvånad, trodde alla hade sett i tidningarna att det var earth hour igår och det är väl inte så hemskt att släcka ner i bara en timme en gång om året.. eller?? Fy skäms på er i alla fall!

Vi fick hem en AVI för ett paket som vi hämtade ut idag så nu ska vi se vad det kan vara för kul. Det är troligtvis Vasilis beställning från Amazon.com så då blir åtminstone han glad. :)

1 kommentar:

  1. Hemskt lessen att behöva meddela att Jag missade den kvällen helt.

    Jag och Patrik drog till Kista C för att shoppa jeans till honom....
    Sen såg vi The Adjustment Bureau....
    För att avsluta kvällen med en biltvätt.....

    Jag vet inte HUR mycket el Jag och Patrik gjorde av med den kvällen,

    Men, när vi kom hem så var som att komma hem till en seans....
    Levade ljus överallt ....Ingen lampa var tänd....

    Annica ÄR Earth Hour!!

    Mvh Mats

    SvaraRadera