söndag 13 mars 2011

Savesmart

Nu var det ett tag sedan vi bloggade då schemat är fullspäckat av amning, blöjbyten, vaggning, rapning och sömn. Men förhoppningsvis kommer det bli lite mer nu när man har börjat vänja sig mer och mer.
Men idag ska jag inte skriva om oss eller lilla prinsen, som nu faktiskt fått ett namn: Elias! Idag ska jag bara nämna savesmart. Jag har gått med i en sida som heter buzzador, man får pröva olika produkter som skickas hem till en, eller kolla in hemsidor mm. och som "betalning" för detta ska man helt enkelt berätta om produkten. Om ni är intresserade att buzza själva får ni gärna säga till så kan jag skicka er en inbjudan! Just nu har jag fått pröva på en hemsida som heter www.savesmart.se, när man blir medlem får man ta del av massor av olika erbjudanden och rabatter på allt möjligt: mat, resor, böcker och massa annat! Själv hittade jag t.ex en jätte fin espressomaskin som finns i flera coola färger till en pangpris (men ekonomin tillåter inte en sådan just nu trots priset, men kanske blir det en i framtiden!).

Jag tycker det är en smart idé och hjälper personer att kunna unna sig det lilla extra som man annars kanske inte skulle ha råd med. Jag själv har länge haft ögonen på en kaffemaskin, nu när jag ska vara mammaledig en bra tid framöver så kommer detta resultera i en hel del fika med vänner och familj, då tänkte jag att det skulle vara mycket bättre med en kaffemaskin som ganska snabbt skulle vara med ekonomiskt i längden. När jag sedan gick med i savesmart så fanns den ju där! Visserligen inte samma maskin som jag tittat på, men till ett bra pris, så nu vet jag vilken prisklass jag ska hålla ögonen öppna efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar