måndag 28 mars 2011

Måndag.... igen.

Nu är det måndag igen och som vanligt längtar jag tills veckan är slut så Vasilis kan vara hemma med oss. Men idag har Matilda varit här och hållit oss sällskap och det var super kul :)
Jag har suttit och kollat på soffor men det är så himla svårt att hitta någonting som passar... Jag hoppas vi bestämmer oss snart så vi kan göra det fint här hemma. Vi kollar även på något snyggt och bra matbord och stolar till uteplatsen så vi kan sitta i solen och äta och mysa lagom tills det börjar bli varmt ute. Men det är så mycket fix, till uteplatsen ska vi köpa ett staket och en liten grind så man kan komma in den vägen också, sedan ska vi dra upp ett par träd som är planterade och sätta lite jordgubbar och sånt istället. Jag har även tänkt sätta ner några lampor i jorden som ger lite mysig belysning på kvällen.
Det är så mycket planer man har i huvudet och så frustrerande att man inte har tillräckligt med tid att fixa allt på en gång!!! Jag känner mig ännu inte redo att dra iväg på längre turer med Elias men när han blir lite äldre kommer det förhoppningsvis bli lättare att pyssla med allting själv medan Vasilis är på jobbet.

I helgen fick Elias pröva sin fina mössa som han fått av faster Cassandra, han var jätte glad och stolt när han hade den på sig och poserade så fint framför kameran:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar