fredag 18 mars 2011

Hallelulja!

Äntligen har jag fått sova! =) Vi somnade runt halv elva, jag tror vi vaknade runt 6 imorse, det var fortfarande mörkt ute en stund medan han åt, sedan började det ljusna sen låg vi i sängen i en timme o bara mös. Så himla skönt! Det är dom här korta stunderna som man tänker på när det blir sömnlösa nätter och när man har en ledsen bebis, ett litet leende kan man leva länge på. :)

Jag har tillbringat mina dagar framför criminal minds, men jag har börjat bli så himla mörkrädd!! Så jag vågar inte titta mer på det, åtminstone inte just nu. Så om ni vet några riktigt töntiga filmer så säg gärna till.
Igår tittade jag på Precious och Burlesque.
Precious var sjukt bra men jätte jobbig att titta på. Jag grät ett par gånger och hade ont i magen, nästan lite ångest, under nästan hela filmen, den berörde verkligen. Jag hade inte så höga förväntningar på den filmen för det lilla jag sett kring den är bara att Mariah Carey är med, men det är en film som alla borde se.
Burlesque däremot var ett skämt. Det enda som var bra i hela filmen var när Christina Aguilera sjunger, för hon har ju sångröst den kvinnan, men skådespelerska är nog ingen karriär hon ska satsa på. Den var jätte töntig, dålig och tillgjort manus, jag tyckte att deras show nummer var tråkiga. Och Cher ska vi inte tala om... Hon sjöng sina låtar bra, men det hon sjöng i filmen passade inte hennes röst och lät verkligen inte bra.


Idag ska jag och Elias till Vasilis jobb och hälsa på och fika lite, så lilla prinsen får visa upp sig! Det ska bli kul. Har inga andra planer för dagen så det ska bli skönt att komma iväg och göra någonting idag.

Igår var vi hos BVC och vägde och mätte Elias, nu väger han 3770 gram!! Och är runt 53 cm lång. Han börjar bli så stor min lilla älskling! Och han håller upp huvudet jätte fint nu och kan sitta jätte bra, med lite hjälp såklart. Snart kommer han nog kunna hålla upp huvudet när han ligger på mage, så att han börjar krypa känns inte allt för långt borta. :)

1 kommentar:

  1. Det lät gott =)

    Kanske man kunde slänga ihop någon dag.

    Har ni några planer i helgen??

    Kram

    SvaraRadera